alle9ella9

Alla inlägg den 8 december 2013

Av Gabriella Alexandra - 8 december 2013 05:40

Tänkte skriva om gårdagen och händer idag.

Gårdagen sov till halv 10, duschade sen körde pappa bort mig, brorsan till grannen som är min kusin och hans fru. De blev julpyssel, bakapeppa kakor med. Sen efter 4 åkte jag hem, byte om så åkte jag och pappa till Julle och behövde bara fixa fodret till honom för Josse var så gullig, fixat hö och mockat åt mig. Hämtade honom och tanken var bara borsta honom, åka. Men allt blev fel, hände en liten olycka när vi stod i gången som jag inte ha lust att prata om.. Grimma gick sönder, sprang och hämtade pappa, vi kollade Julle men såg inget bad pappa åka hem så längre för jag ringde eija och bad henne komma och kolla Julle. Då såg vi att han inte helt var sig själv.. Men mer berättar jag inte..
Pappa kom med en ny grimma, vi åkte till kusin igen och käkade, sen hem med allt vi hade gjort.

Dagen. Mamma, jag ska till Julle runt 7 på morgonen då Josse ska fodra så vi ska kolla han igen. Sen skulle jag ha pluggat men glömt böckerna i skolan-.- och packa lite för jag ska sova hos gammelmoster på måndag till tisdag. Sen blir de rätt lugnt.

Min älskade Lucky saknar dig såå!! <3

Presentation


välkommen till Gabriellas & Alxandras blogg. här får ni följa våran liv. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards