alle9ella9

Alla inlägg under juni 2014

Av Gabriella Alexandra - 26 juni 2014 21:56

Hej! Blev en lång dag idag. Imorgon blir den säkert längre, imorgon börjar det vid 9 och on det är dåligt väder ska jag och Alexandra åka till Rambo och ta på henne regnrocken för dom dom släpper ut gör inte det trots att Alexandra skrivit en lapp och sagt till och hon fryser så himla mkt!!

Av Gabriella Alexandra - 24 juni 2014 23:34

Det var ett tag sen jag bloggade. Men sanningen är jag inte ha mått sååå bra på senaste tiden, inte orkat med någonting. Men vi behöveer inte stta o snacka om det hela inlägget. 

vad har hänt hos pållarna 

Julle

vi ha börjat sätta igång honom helt igen, det har varit mycket promenader, mys sunder pga måenet. lämnat tillbaka honom till ägaren och får tillbaka honom igenom i septmeber är planerat.

Rmabo

jag har suttit upp 2 gånger på henne, löshoppat henne och mycket mycket lära känna övningar. 

Sommarlov nuuu. 


planer för sommaren blir rida så mycket som möjligt. spendera många timmar i stallet där jag mår bra. träffa några specilla person!

/ Alexandra

Av Gabriella Alexandra - 24 juni 2014 13:54

Hej!

sitter just nu och lyssnar på den bästa låten ever!!!


Imorgon ska jag till Alexandra så ska strax packa till det och sen går jag väl ut och solar är jättefint väder ute tar med mig världens bästa bok efter the fault in our stars. Den heter Himlen börjar här och är helt fantastiskt bra har redan läst den en gång men läser den igen!!


Sen ikväll blir det väl mys med nyklippta vovven!!

   

\\Ella

Av Gabriella Alexandra - 22 juni 2014 18:27

Hej!

På onsdag åker jag hem till Alexandra och sen är jag där tills på söndag. 

På torsdag,fredag,söndag ska vi på tävlingar på ridklubben och sen på Lördag tror jag att vi skulle till Målila. Har aldrig varit där så vet inte riktigt vad det är men Alexandra och dom brukar vara där så blir väl kul antar jag tror det är traktorer och sånt..

Imorgon ska jag även rida på Sherry en lite skogstur blir det där.. 

 

Fina Sherry

\Ella








Av Gabriella Alexandra - 1 juni 2014 16:09

Hej!
Ligger ute i solen och försöker få lite färg på mig!! Eller är ju brun men vill bli riktigt brun till utlandsresan i vinter då blir det mer sola!!

Presentation


välkommen till Gabriellas & Alxandras blogg. här får ni följa våran liv. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards