alle9ella9

Alla inlägg under januari 2014

Av Gabriella Alexandra - 26 januari 2014 11:03

Igår var jag i simhallen med Alva och vi avslutade dagen på Max ofc.
Idag kommer Izza hut och vi hittar på något./ella

Av Gabriella Alexandra - 23 januari 2014 17:11

Hejsan!

vet inte vad jag ska blogga om mina dagar är typ likadana varje dag. men ska försöka blogga erm kanske bara lägger upp bilder någon gång för att hålla igång det.

\\Ella

 

Av Gabriella Alexandra - 19 januari 2014 22:11

Ha legat på sjukhus pga att jag haft en hemskt jävlig smärta i benen så jag inte kunnat gå och kom ut i torsdags med krukor för ha så ont i benen när jag ha gått längre.
Så är för tillfälligt hästlös för ägarens dotter ta Julle åt mig nu när jag går på krukor, känns ganska jobbigt att man själv inte kan ta honom :/ men idag var jag i stallet och hälsa på honom <3

Av Gabriella Alexandra - 18 januari 2014 17:43

Hej!

igår hade vi tjejkväll hemma hos Elin och vi sov över där, det var riktigt roligt vi satt och pratade i flera timmar och sen körde vi my dirty little secrets och sen den med frågor versionen. Så nu vet jag mer om tjejerna i min klass en jag vet om min mamma, men det var riktigt roligt så det får vi göra om snart, det hände en awkward sak mellan Josse i min klass och Elins storebror. Josse trodde att vi satt i soffan (Jag,Elin och Lina) men det var Elins storebror så hon sprang ner för trappan och gjorde en jättekonstig min lite så där creepy och när hon såg att han satt där så bara frös hon och skämdes as mycket och hon sa ett wakward hej innan hon sprang in i köket där vi var och började gapskratta tyst.

 

Av Gabriella Alexandra - 13 januari 2014 18:25

Tjäääna! 

idag var man tillbaka i skolan igen, rätt trög dag idag kändes som skolan aldrig skulle ta slut, när jag kom hem så somnade jag direkt på soffan. MAmma fick ta Julle åt mig och ha gjort klart läxorna. Sen händer det inte mer idag blir bara att kolla på tv.   

 
// Alexandra

Presentation


välkommen till Gabriellas & Alxandras blogg. här får ni följa våran liv. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards