alle9ella9

Alla inlägg under november 2013

Av Gabriella Alexandra - 30 november 2013 16:12

Hejsan!
Tänkte bara ladda upp en bild på mig.
/Ella

Av Gabriella Alexandra - 30 november 2013 15:58

hejsan! 

jag har inte gjort några inlägg ännu men här kommer ett. 


igår satt jag och skrev ett inlägg om mig och sen blev jag riktigt trött så gick och la mig.

men det kommer upp sen idag! 

idag har jag bara varit hemma kollat på how I met your mother myst med min kanin Kayla och hunden FOnzie och druckit julmust. men jag bloggar mer senare

en bra låt får ni också 

Av Gabriella Alexandra - 30 november 2013 13:30

Är sjukt trött ställde kl halv 9 och Nettan med ett gäng kom förbi, kul att se Nettan är på en häst och träffa hennnes också    Så tog 2 bilder som kommer! 

Skulle även på kalas hos min kusin men jag hoppar mår inte jätte bra, sen kanske Amanda kommer sen får väll se. 

 

Imon jag har jouren i stallet hela dagen och Julle ska pysslas om också, ska även följa med Ella när hon ska rida med. 

men vi höra senare! 

 

  

Av Gabriella Alexandra - 29 november 2013 21:53

Hellu! 
Blev hemma idag igen pga av min nya medeicin, men var ändå tvungen att försöka åka till stallet. hade planerat att longskera Julle men hade ingen ork var trött, mår inte bra så det blev bara mys och kärlek istället   

Mamma följde även med till stallet så vi tog lite kort på mig, julle och även på henne också eftersom egentligen är mamma medryttare på honom men hon var med en ridolycka i april så hon klarar inte av honom eftersom han ser spöken, hoppar, busar och ganska stark ibland så jag tog över honom istället. 

Sen efter stsllet åkte vi och hämtade pizza, sen blev de framför tv hela kvällen och ska snart sova eftersom jag ska upp imon för min fina Nettan kommer med sin häst förbi oss imon så ska fota henne på morgen när hon kommer   

Sen är de kalas hos min kusin. Men vi hörs imon. 


Bilder sen idag

jag, julle   

 

Mamma Julle

 


några bra låtar



Av Gabriella Alexandra - 29 november 2013 18:36

hejsan!

jag heter Gabriella även kallad Ella och Gabbi.

jag är 14år och går på en liten skolan ute i ingenstans. Jag bor med min mamma och pappa och hund och kat och kaning och sköldpaddor. Jag är den enda i min klass som inte har några syskon!

född 16 september 1999 och jag vet det är är 3 dagar efter Niall Horan. Jag är även ett stort fan av One direction och youtubers så det kommer ni höra mycket av.


Jag och Alexandra är mycket bra vänner hennes föräldrar är även mina gudföräldrar så våra förälfrar är också goda vänner. Vi har haft blogg ihop förrut men det har inte riktigt funkat men förhoppningsvis funkar denna bättre.


Jag älskar Hästar och mina vänner och har ett intresse för fotografering och att sjunga!


Så om ni vill följa mig och Alexandra borde ni fortsätta läsa bloggen!!

en riktigt bra låt

bild på mig kommer sen från mobilen!

Av Gabriella Alexandra - 28 november 2013 22:38

Hej mitt namn är Alexandra, 17 år och bor med min familj söder om Kalmar på Christinelunds gård.

går första året på gymnasuin på navigator skolan där man pluggar på betygen, håller på med prakstiska saker också. Min fridtid håller jag med på hästar är då medryttare på ett halvblod på 23 år vid namn Julius men kallas Julle. 3 dagar i veckan med 2 andra då ägren är i USA med sin man som jobbar där ett tag.    Men sen håller jag även på med fotografering som här verkligen ett stort del av mitt liv och jag fotar med en Canon EOS 600D.

Men jag har även en annan blogg där jag bloggar själv på och alla min foto bilder står på för de mesta - www.aalexandra.webblogg.se 

Men sen ville jag testa att blogga med någon också så då fårgade Gabriella eller hon kallas Ella om vi kunde blogga ihop här och då fixade vi de, det ska blir rikigt roligt att blogga här med   

Så det var nog de men om ni undrar något annan så fråga bara! 

 

       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkommen till Gabriellas & Alxandras blogg. här får ni följa våran liv. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards