alle9ella9

Alla inlägg under mars 2014

Av Gabriella Alexandra - 29 mars 2014 12:50

Hej!
Idag ska jag softa i solen och läsa en bra bok och bara ta det lugnt ska bli skönt att iaf få lite färg i ansiktet till att börja med!!

Av Gabriella Alexandra - 25 mars 2014 15:13

Jaha nu är Julle halt igen och veterinären var ute igår så han ska bara vila, ska äta medicin ett tag. Så de blir bara mys ett tag.

// Alexandra

Av Gabriella Alexandra - 23 mars 2014 13:49

Hej!

Idag ska jag städa mitt rum tvätta kläder och göra några läxor som jag borde ha gjort innan men jaja jag är fröken skjuter upp allt till sista sekund!!

 

en edit jag gjorde igår!

\\Ella

Av Gabriella Alexandra - 13 mars 2014 15:22

Hejsan!

Har ju praoat på Christinelunds gård denna veckan och det har varit kul. Det har varit kul att komma ifrån skolan ett tag. Har en dag kvar på praoen och den kommer nog bli ganska chill fick sluta tidigare både idag och i måndags så det är ju skönt, vet inte direkt vad jag ska göra imorgon. Nu sitter jag hema hos Alexandra på hennes rum och bara kollar runt lite på hennes dator med youtube det är bara jag och hennes bror hemma så finns inte så mkt att göra.

 

Ni får en gammal bild för kan ju inte ladda upp någon ny bild är ju inte på min ipad.

Alexandra och jag tog även en massa bilder i tisdags även lite bilder igår när jag red och dom kommer antagligen upp på bloggen.

Av Gabriella Alexandra - 9 mars 2014 18:40

Hej!
Nu har jag landat hemma hos Alexandra och vi har precis ätit blir nog en tidig kväll idag eftersom det är första dan imorgon!

Av Gabriella Alexandra - 9 mars 2014 15:46

Hej!
Ska praoa hela veckan nu så då kommer jag och bo hemma hos Alexandra då jag ska varande hennes far (min gudfar) får se om jag bloggar vi får helt enkelt se! Kanske lånar hennes dator och bloggar på annars har jag ju min iPad med mig!

Av Gabriella Alexandra - 4 mars 2014 18:59

Någon son har tips på hur man kan fokusera när man pluggar för jag börjar alltid göra annat när jag ska plugga och det är sjukt jobbigt asså Gud har fysik prov imorgon och kommer ingen vart överhuvudtaget

Presentation


välkommen till Gabriellas & Alxandras blogg. här får ni följa våran liv. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards