alle9ella9

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Gabriella Alexandra - 5 december 2013 19:08

 

Som de står i rubriken så är jag tillbaka i skolan igen efter nästan 2 veckor borta pga av medeicinerna.. Skolan var rätt chill, alla var super snälla som sa att dom hade saknat mig :') fick även veta att på tisdag är de rätt chill dag eftersom vi börja kl 10 istället för 10 över 8! 
Och vi kollade på julkalendern också vet inte varför men fett bra alltså ska nog börja följa den;) 
Efter skolan så drog jag till maxi, köpte lite sen fixade jag lite julklappar men ska köpa mer på måndag. Möte även gammelmosters, så jag frågade om kah fick sova hos henne på måndag till tisdag istället för att åka hem, kanske inte ha någon som kör mig till skolan.. 
Träffade även min gammalklass kompis ifrån södermöreskolan Maria! Gud så längre sen vi sågs! Roligt kul att snacka med henne på bussen. 
Men när jag kom käkade ja, sen nu håller jag på att ladda mina 2 datorer, mobil och iPad eftersom vi kanske blir av med strömmen så allt inte är död när ström försvinner för oss ;) 
Aja men ska fixa lite saker nu så vi hörs!  
Av Gabriella Alexandra - 5 december 2013 18:30

Hej!
Nu är jag påväg till Malmö och jag ska försöka blogga men är bara här över helgen och hälsar på min 2 månader gammal kusin Astrid

Presentation


välkommen till Gabriellas & Alxandras blogg. här får ni följa våran liv. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards